Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jito, kde ty se všude pohynuješ? Parádní kousky!R^

0 0
možnosti

děkuju :-) ... no mám hlavu v oblacích.. a ty pády :-/ ... občas mě mrzí, že věda a technika moc lidi nezajímá, ale neustanu, to nikdy! jsem tady pro tebe a ostatní, co mají rádi informace a vědu a techniku a sci-fi :-) to je totiž věčné (ne Lenin:-))) ... no zas dám i nějakou politiku :-P

0 0
možnosti
Foto

V souvislosti, jak lze vytvářet umění bez majzlíku, štětce a dláta, jsem si vybavil jednoho kantora (ze střední uměleckoprůmyslové školy, kterou jsem navštěvoval v letech 1964-1968), který pomocí vrubovaných skel a několika reflektorů s barevnými filtry vytvářel na stěně různé světelné efekty a dokázal si s tím hrát neuvěřitelně dlouho a ještě za to byl placený státem...;-)

1 0
možnosti

tomu se říká, krásné zaměstnání :) Vy jste se věnoval vědecké ilustraci? To je krásná práce, je v ní vše

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS