Diskuse

Slizem oděné

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

R^:-) Šaty do mlhy. Jak mlha spadne, spadnou i šaty. Ale kdyby se to povedlo s tou polymerizací, bylo by to skvělé. Co si dneska obléct, tady mi vyrostly takové zelené a ještě tam mám čerstvé od včerejška... :-)

0 0
možnosti

No Jito, tak já tě nasměruju na estetiku, a ty na mě s tímhle fujtajblem?!;-D;-D

0 0
možnosti
JS

:))) ale je to z vínečka nebo pivka !:) no chtít to někdo a mě patlat asi bych mu dala herdu:)

0 0
možnosti
JS

R^:-) pěkné povídání - děkuji, opět mám o něco širší obzor :-)

Ale nosit něco takového... já nevím ;-)

1 0
možnosti
JS

:-)) tak nosí to placená modelka :))) třeba ty bakterie přinutí dělat hedvábí... ale dost o tom pochybuju, prostě perlička k pobavení

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS