Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné fotky,R^ když člověk po zahradě přechází od jedné kytky ke druhé tak si někdy nemůže vybrat favorita:-)....Co to je za kvítek na posledním snímku?

0 0
možnosti

děkuju :-) na poslední fotce je orlíček, pěstuji si je v truhlíku a každý rok mám jiné barevné mutace:-)

0 0
možnosti
Foto

právě píšu...hezký :-)

0 0
možnosti

Jito, tenhle fotoblog mi doslova vyrazil dech. Nic krásnějšího jsem tu neviděla:-) Ani nevím, co obdivovat víc - barvy, tvary, hmyzí modely :-)) (ten vrtulník :-) na růži je úchvatný).

A kvalita fotek je ohromující!!!

Díky, že jsi to sem dala. A to vidím jen na mobilu. Ale na noťasu to bude jiná bomba! :-))))

0 0
možnosti

Marie, mé velké díky za milá slova:)

dávám na Net neupravené zmenšeniny, tedy je mi jasný, že co na Netu to veřejný, ale přeci jen... mám k tomu vtipný zážitek - jednou mi kamarád poslal pohled hafanů - byli to moji hafani, moje fotka, ale autor tam byl jiný:) tak jsem mávla rukou, ale už tiskovou kvalitu nikam nedávám:)

0 0
možnosti
Foto

Máky a slunečnice m i l u j u !

1 0
možnosti
Foto

J30a85n 95P48r43a72ž19á11k

14. 10. 2016 11:07

R^Krásné fotky, Jito:-)

0 0
možnosti

děkuju moc :) zjistila jsem, že nějak kytky opomíjím fotit, tak to musím za rok napravit:)

0 0
možnosti
Foto

Pekne fotky. A hezke usporadani dle barev. :-)

0 0
možnosti
Foto

erotika, romantická dekadence, žárlivost, přátelství a tajemno... nekonečné ... krásné...;-)R^R^R^

0 0
možnosti

děkuju :) v trávě je zajímavý svět :)

1 0
možnosti
Foto

Všechny barvy jsou úžasný, ale červená u mne vede! ;-)R^

0 0
možnosti

že jo:-) ono je tak nějak vzácná, co krom máků u nás volně v přírodě kvete červeně?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS