Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Můj táta říkával občas: "Lepší se dobře oběsit než špatně oženit." :-)). V té době, byla řekněme 70. léta, bylo divné nebýt ve 30 vdaná či ženatý.Dnes moji třicetiletí synové jsou svobodní, ani s nikým nechodí a já už se nedivím. Jiná doba, jiný mrav. Prostě současnou mládež sex a trvalé vztahy nezajímají či nebaví, baví se jinak. Ale nezapomínejme, že autorčin pohled je zaměřen na tzv. Západ, pochybuju, že ve zbytku světa, tj. asi mezi 6 miliardami lidmi v Asii, Africe, Jižní Americe je manželství bezvýznamné, silně o tom pochybuju (i když Japonsko už vypadá podobně jako Západ). Evropa si vždy myslela, že je pupek světa, ale to je omyl. A pak: i kdyby bylo manželství tak blbé, jak je to naznačováno, proč to nezkusit? Člověk by měl poznat během svého krátkého života minimálně důležité věci. Pokud má jasno: manželství ne, tak to ovšem zkoušet nemusí - je to jeho věc.

0 0
možnosti

dík za koment, ale musím se trochu ohradit - asi nějaký šum - neb nenaznačuju, že je to blbá instituce - v závěru článku to mám myslím jasně formulovaný a navíc byla jsem a i nyní jsem vdaná neb mi za to můj muž stál a já jemu :)

0 0
možnosti

Jsou lidi, u kterých si říkám, jeslti by nebylo společensky lepší, kdyby se místo svatby fakt voběsili :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 190
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 708x
Literátka, výtvarnice, fotografka, básnířka, popularizátorka vědy a techniky. Vyšly jí čtyři knihy - Mýty v zrcadle vědy a fantazie, Po stopách tajemných umělců a záhadných pokladů, Na konci kolejí, Pronajmu svět Zn. Virtuální. Měla řadu samostatných výstav po celé ČR. Od roku 1997 vydávala na Netu různé e-ziny zaměřené na sci-fi, techniku a vědu. Zelós (1997-2000), Universum (2000 - 2004), Futurologie (2003 -2009). V letech 2000- 2004 pracovala pro e-zin Neviditelný pes. Do roku 2010 publikovala vědecko-populární články snad ve všech seriózních novinách a časopisech. V současné době se převážně věnuje psaní beletrie a to sci-fi, focení a digitální grafice.

http://sciafant.blogspot.cz/

http://vasagita.blogspot.cz/