Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

Každému majiteli kapesního psa na potkání říkám. Noste hůl. Kdysi pánové bez špacírky nevyšli z domu.Sluší i dámě. Já nosím čakan jen tehdy, když jdu se psy, nebo na houby. Mimochodem dnes jsem byl a rostou. Ale zpět ke psům. Jako majitelka chlupáčů jste zodpovědná za jejich bezpečí. Toto z Vás nikdo nesejme. Bát se magorů nestačí. Kdokoliv zaútočí na mou ženu, na psy, nebo na mě, dopadne zle. Po pravdě nechápu defétismus dnešních lidí. Existují hominidi, pro které je pes nečistý a žena méněcenná . Necháte si to líbit?

1 0
možnosti
JS

osobně velmi reálně uvažuju o zbrojním pasu, prostě člověk nikdy neví a jedno je jisté - pomocná ruka je vždy jen na konci vašeho ramene a jako ženská, pejskařka a ateistka musím vidět dopředu ...

jé houby :) tam kde rostou se letos zas nedostanu, za týden mi vyjde další knížka a nastane kolotoč, co nesmím zanedbat.. tak přeju velký houbový úlovky

0 0
možnosti
DD

Smutná příhoda s jezevčíkem. Byl jsem s Kavalírem na jedné klinice v Praze. Jen pro razítko na výstavu. Sedím v čekárně ,když přinesla paní Jezevčíka. Neměl spodní čelist. Jazyk mu plandal, paní byla v šoku a líčila sestře co se stalo. Zaútočil na něj německý ovčák. Tu čelist mu utrhl. Pak ho intubovali a nakonec utratili. Paní v slzách odnesla svého psa v dece. Mému bratranci na dovolené u vody roztrhal pitbull bišonka před zraky jeho dětí.Dodnes se z toho počůrávají. V reakci na to chodím zásadně s čakanem v ruce. To je taková elegantní hůl a sekerka k tomu. Už dvakrát jsem své psíky zachránil. Podotýkám, že se nikomu nic nestalo.

1 0
možnosti
JS

:(( některý lidi jsou sobecký hovada, pořídí si hafana, nezvládnou ho a ten je pak zabiják :(( a navíc jim je to jedno... děsím se takového setkání... mám mopsa a buldočku, vodím si je pořád a když vidím v dáli hafana hned raděj otáčím a jdu rychle jinam. Zažila jsem mrtvičný situace

0 0
možnosti
DD

No... Ono to tak zábavné v té chvíli nebylo. To až teď s odstupem času. Ale téměř nahatý chlap s mečem v ruce je asi působivý zážitek i pro prase. Musím to upřesnit. Když naši psi zjistili, že se páníček postavil do jejich čela, ještě přidali. Výsledek byl, že jsem couval do baráku a psy musel kopat. Byl to hotový balet k popukání.

0 0
možnosti
JS

dovedu si vše představit :) ale mám mrazení v zádech, co se vám a hafanům mohlo stát:( a osobně si říkám, že snad divočák prchne a nesetkáme se s ním hodně mě překvapilo, že jsem tady narazila na jejich stopy a rytí

0 0
možnosti
Foto

Jito, zdravím a posílám palec!R^;-)

0 0
možnosti
DD

Veselá příhoda s divočákem. Bylo to v noci. Vypustil jsem našich pět Kavalírů na zahradu. Následoval divoký štěkot a chrochtání. Smečka loveckých psů se pustila na lov. Hecovali se navzájem. Já ve slipech zuřivě hledal baterku, flintu a náboje. Nenašel jsem nic. V zoufalství jsem vyběhl do tmy s mečem. Postavil jsem se mezi smečku a prase. To se toho zjevu leklo a uteklo.

1 0
možnosti
JS

tedy nesměju se, to máte šílený zážitek a jste hrdina a ještě, že teď tady můžete zážitek popsat , no dobrý konec, takže se usmívám :)... taky bych šla bránit hafany a taky doufám, že by divočák slyšíc můj řev utekl, jsou i tady na okraji Prahy

0 0
možnosti

Jito, to jsem ráda, že jsi tu:-)

A taky, že jsi ostražitá vůči cizím psům. Taky nemám ráda střety s kvílením. Kdysi jsem takový zažila - boxer mi napadl fenku křížence, a málem to nepřežila. Od té doby jsem ve střehu.

Ta fotka je úžasná - to je Leela, že?

A kde je Artuš? Aby mu to nebylo líto!:-))))

Moc milý blog, pro nás, pejskaře!

Díky!:-)

1 0
možnosti
JS

Ahoj Marie:) ráda tě tady vidím

je to Artuš před šesti lety :) Leelu jsem adoptovala asi tak v šesti, věk přesně nevěděli ... víc fotek mi systém nevzal , zadávala jsem to pozdě v noci a nějak zase asi něco se systémem... no dám zas nějaké fotoblogy, fotek mám :)

jinak Skype jsem si ud+ělal před časem , ale klasika program v compu zlobí a jelikož jsem finišovala knihu tak jsem ho honem odstranila.... kniha se už tiskne, tak to znovu zkusím

1 0
možnosti
  • Počet článků 190
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 708x
Literátka, výtvarnice, fotografka, básnířka, popularizátorka vědy a techniky. Vyšly jí čtyři knihy - Mýty v zrcadle vědy a fantazie, Po stopách tajemných umělců a záhadných pokladů, Na konci kolejí, Pronajmu svět Zn. Virtuální. Měla řadu samostatných výstav po celé ČR. Od roku 1997 vydávala na Netu různé e-ziny zaměřené na sci-fi, techniku a vědu. Zelós (1997-2000), Universum (2000 - 2004), Futurologie (2003 -2009). V letech 2000- 2004 pracovala pro e-zin Neviditelný pes. Do roku 2010 publikovala vědecko-populární články snad ve všech seriózních novinách a časopisech. V současné době se převážně věnuje psaní beletrie a to sci-fi, focení a digitální grafice.

http://sciafant.blogspot.cz/

http://vasagita.blogspot.cz/