Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

no, je to poměrně silná káva - obraz dnešní doby. Pěkně podanéR^

obrázek skvělý!:-)

0 0
možnosti
JS

Ahoj, Marie :) děkuju - jj dnešní doba a úplně se vším mamánek a realita

1 0
možnosti

Já mám problém s tím vyjadřováním dnešních holek. Když jsem jezdila busem, a natrefila tak patnáct,šestnáctileté - nevěřila jsem svým uším. A to přebije všechno.

0 0
možnosti
JS

já tedy rozhodně nejsem andílek a někdy když otevřu hubu, to jede :)), ale u děvčátek mě to taky docela udivilo... já jsem vlastně sprostá jen když dojde na politiku, a taky když někdo trápí jinou bytost - to člověk nemůže být slušný:-/;-€

0 0
možnosti

Jasně. Tomu rozumím. Nejsem na tom jinak. Taky si zanadávám. Ale docela striktně rozlišuji sprostý kontra vulgární. A to druhé neberu. Zvlášť u puberťáckých holek, které vyslovují názvy pohlavních orgánů dámských, pánských ve všech pádech!8-o

0 0
možnosti
JS

souhlasím a taky na to divně čučím... devalvace všeho i sprostých slov... ale maturu z matiky neudělaj:-)

0 0
možnosti

...což je téměř tristní. A vedou se kolem toho úplně zbytečné debaty. Maturitu z matiky by měl každý. To je základ.

0 0
možnosti
JS

přesně tak! jdu zas pracovat na knize ještě vyšly nějaký prázdný stránky, tak musím dodělat ilustraci.. zajímavé, že nakonec nakladatel vezme všechny mé připomínky, ale nejdříve ze mne udělá idiota

0 0
možnosti

tak ať ti to jde od ruky! Řekla bych, že k zastírání vlastní neschopnosti, je teď dělání idiota z "protihráče", náš národní sport:-)

0 0
možnosti
JS

:-) děkuju .. ono co tak koukám jinam - všude to je tak nějak stejný, akorát tady nás ženský nikdo k ničemu nenutí a nemusíme povinně otlačovat nikdo nikde kolena... snad to tak zůstane

hezký večer - už je zase teplo jaroooo :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 190
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 708x
Literátka, výtvarnice, fotografka, básnířka, popularizátorka vědy a techniky. Vyšly jí čtyři knihy - Mýty v zrcadle vědy a fantazie, Po stopách tajemných umělců a záhadných pokladů, Na konci kolejí, Pronajmu svět Zn. Virtuální. Měla řadu samostatných výstav po celé ČR. Od roku 1997 vydávala na Netu různé e-ziny zaměřené na sci-fi, techniku a vědu. Zelós (1997-2000), Universum (2000 - 2004), Futurologie (2003 -2009). V letech 2000- 2004 pracovala pro e-zin Neviditelný pes. Do roku 2010 publikovala vědecko-populární články snad ve všech seriózních novinách a časopisech. V současné době se převážně věnuje psaní beletrie a to sci-fi, focení a digitální grafice.

http://sciafant.blogspot.cz/

http://vasagita.blogspot.cz/