Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc hezká fantazie R^ Vzpomněl jsem si u toho, na jednoho spolužáka ze základky, který měl dětskou teorii o tom, že v mracích jsou ukryti ufouni s taliřema a neustále nás pozorují a jednou z těch mraků na nás zaútočí. Naštěstí se mýlil, doufám :-):-)

1 0
možnosti
JS

:-) se přiznám, jsem si jako malý dítě myslela, že nad mraky jsou lidi z dalších planet, ale hodní :) ... zvláštní, co si člověk pamatuje z dob jak se říká kdy "tahal kačera":-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tuhle fantazii mám rád. Oko a pes s kočkou a myší se mi líbí nejvíc:-)

0 0
možnosti
JS

děkuju :) je to vždycky vteřinka a už tam je jen mrak:)

1 0
možnosti
DT

Krásné, hlavně to hallo kolem Měsíce je nádherné. R^ Také sbírám obrázky mraků, ale tohle se mi ještě nepovedlo. R^ Smekám. R^

0 0
možnosti
JS

děkuju :-) mám toho víc,ale nějak jsem líná hledat v archivech co mám na discích :)

na oblohu mám speciální objektiv - starý analogový z Praktiky, stačila koupit konverze a díky tomu mám dobrých objektivů ještě Karl Zeis Jena... nějak si říkám, že Praktika byla dobrá, jsem si fotky i vyvolávala, ale digi je zas hned

0 0
možnosti
Foto

Spousta hezkých potvůrek :) Ale nejvíce líbí medvědi a oko :)

0 0
možnosti
JS

ahoj :) medvědi, že jo:) mám toho v archivech víc, ale hledat to, jsem líná:) jdu se podívat, jestli tu máš nové fotky

1 0
možnosti

Jito, super fotky! A co tam vidím já? Tvé úplně jasné kontury uměleckého vidění!:-)R^ Taky mám ráda oblaka. Na chalupě jsou třeba ve stejný čas, na stejném místě úplně identické.

Hezký den!:-)

1 0
možnosti
JS

taky hezký den :) tady leje,a le při tom suchu jsem moc ráda, to se to zazelená!:-) jojo mráčky :) mám na ně speciální objektiv - z analogovýho fo ́táku Praktica, co jsme původně měla, stačí konverze a můžu analogový objektivy používat i na digitál:-)

0 0
možnosti
JS

děkuju :) je to takový můj malý relax

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak pozoruju i já:-)..pes a kočka, jsou jako živíR^

1 0
možnosti
JS

:-) a vesele se prohání po nebi:)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS