Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jito, přiznám se, že takto přirozené fotky psů mám obzvlášť ráda:-) Krásní psi na bezva fotkách. DíkR^ A ty máš jaké psí kámoše?

(a dík za upozornění)

1 0
možnosti
JS

dík :-) jsou tam - uhádneš, který? :) myslím, že to není těžká hádanka:-)

0 0
možnosti

ty dva plošší čumáci?;-D

1 0
možnosti
JS

jo!!:)) mops je Artuš a buldoček Leela, tu jsem adoptovala, je zachráněná z psí množírny, byla stroj na štěňata a bez lásky a jídla, když přišla tak byla kost a kůže :( a bohužel na veterině jsme dost často,ale je úžasná, můj nejiteligentnější a nej pes... a jakého máš ty?

2 0
možnosti

No, ty jsou úžasní oba. Taky jsem o mopsovi uvažovala. Trochu mě odradilo slintání. Ty množírny - to je ted peklo. Lidi jsou fakt hnusní. To jsi hodná, že jí dopřeješ část hezkého života. Já mám čivavu - kluka Eda. Taky bezva pes. Hrozně komunikativní.

2 0
možnosti
JS

když jsou aktivní a nevykrmí se :) tak neslintaj ani nechrápou :-) k čivavě by byl v pohodě ... jsem uvažovala, že adoptovat ještě nějakou čivavku, že to bych zvládla

2 0
možnosti

jo, tak vykrmování - to tedy ne. Eda má vařené, přiměřeně. (horší je to se mnou:-)) Je to pes bez "papírů", a je lehce větší, ne tak kilo a půl třasořitka. A povahu má tedy úžasnou!

1 0
možnosti
JS

taky jim vařím, granule dělaly hlavně Leele problémy, ona chudák prý celý život měla jen tvrdej chleba:(( ani nevím kolik jí je od sedmi do deseti.... si říkám, čeho kromě peněz si takový šmejdi trápící jiné bytosti cení, ona je tak úžasná,ale neskutečně na mě žárlí, hlídá si mě :) Art je pohodář, prostě mops, no

1 0
možnosti

Víš, co nikdy nepochopím? Je to ještě člověk, když má radost z toho, že si něco pořídí za peníze, které získal tímto způsobem? A je jedno jestli okradl důchodce, nebo takhle hnusně ždíme zvíře, a ani mu nedá krmení? Z toho je mi fakt na nic.

2 0
možnosti
JR

J89a98r37a 37R91a41n47k

27. 4. 2016 21:15

VMarie, dovolim si doporucit uzasny dokument: Heart of a dog, pokud Vas zajima, tady je kratky trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=v37BnyHefnY

2 0
možnosti
  • Počet článků 190
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 708x
Literátka, výtvarnice, fotografka, básnířka, popularizátorka vědy a techniky. Vyšly jí čtyři knihy - Mýty v zrcadle vědy a fantazie, Po stopách tajemných umělců a záhadných pokladů, Na konci kolejí, Pronajmu svět Zn. Virtuální. Měla řadu samostatných výstav po celé ČR. Od roku 1997 vydávala na Netu různé e-ziny zaměřené na sci-fi, techniku a vědu. Zelós (1997-2000), Universum (2000 - 2004), Futurologie (2003 -2009). V letech 2000- 2004 pracovala pro e-zin Neviditelný pes. Do roku 2010 publikovala vědecko-populární články snad ve všech seriózních novinách a časopisech. V současné době se převážně věnuje psaní beletrie a to sci-fi, focení a digitální grafice.

http://sciafant.blogspot.cz/

http://vasagita.blogspot.cz/