Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, Jito, to se snad ani nedá slovy vylíčit, jaká to je neuvěřitelná krása! Je skvělé, že se ti to takhle povedlo, a ještě s tak mimořádným zážitkemR^ A díky, že jsi to dala na blog!:-)R^

1 0
možnosti

děkuju :) byl to můj foto amok:-) mám i zajímavé kytky a nějaké fotky lidí do cyklu Lidštiny a taky jsem si domů přivezla nové orchideje

1 0
možnosti

Teda paní Jitko,

vy jste asi pěkné kvítko.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jito, úžasný fota, i ta přistávací;-)R^

1 0
možnosti

děkuju :)... jak vidíš, sny se i plní, ale člověk je pak z toho vyveden z míry, se tam křením :)

2 0
možnosti
Foto

Posílám jeden zaslouženýR^, fakt moc pěkné:-)

0 0
možnosti

děkuju moc :-) roky jsem se tam chystala a letos to konečně vyšlo a jako bonus, že jsem to nevzdala, mám toho motýla co si mě přiletěl požírat :)) nešlo to moc dlouho vydržet, lechtal a chtělo se mi šíleně se smát:)

1 0
možnosti
  • Počet článků 190
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 708x
Literátka, výtvarnice, fotografka, básnířka, popularizátorka vědy a techniky. Vyšly jí čtyři knihy - Mýty v zrcadle vědy a fantazie, Po stopách tajemných umělců a záhadných pokladů, Na konci kolejí, Pronajmu svět Zn. Virtuální. Měla řadu samostatných výstav po celé ČR. Od roku 1997 vydávala na Netu různé e-ziny zaměřené na sci-fi, techniku a vědu. Zelós (1997-2000), Universum (2000 - 2004), Futurologie (2003 -2009). V letech 2000- 2004 pracovala pro e-zin Neviditelný pes. Do roku 2010 publikovala vědecko-populární články snad ve všech seriózních novinách a časopisech. V současné době se převážně věnuje psaní beletrie a to sci-fi, focení a digitální grafice.

http://sciafant.blogspot.cz/

http://vasagita.blogspot.cz/