Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ajaj, taky jsem se nechal nachytat. Už jsem tam viděl Werichovu vilu a kopuli Sv. Mikuláše :-/. ( Na omluvu snad jen, že nejsem rodilý Pražák ).

Fotky jsou nádherné. Zvláště poslední dvě :

- jeřabiny v nočním dešti, osvětlené lampou

- samorostlá skalní bonsai

Karma s hvězdičkou.

0 0
možnosti

děkuju moc :-) ... když jsem ládovala fotky, tak si říkám, už to stačí, Jituno neotrav lidi, ale ty dvě poslední jsem tam nakonec ještě dala :) bonsaj je z jihu Francie a jeřabina naše Praha :) a ten Krumlov si lidi pletou, ono kdo tam nebyl a nezná ho docela dobře, tak nemůže poznat :)

0 0
možnosti

zvláštní, kde všude mohou být stromy, pěkné:-)

2 0
možnosti
Foto

Miluji stromy, na zahradě mám výběr všeho možného, proto mě blog moc potěšilR^;-)

0 0
možnosti

:-) jj stromy taky moje lásky :) no jo my Jitky! že jo:-) máš tady fotky? jdu se podívat na blog

0 0
možnosti

Jito, to je sázka na jistotu - jít do Vašeho blogu, a to mám ráda. Opravdu krásné záběry. (je tam ze začátku Čertovka?)

Velká pocta stromůmR^

1 0
možnosti

děkuju :-) to je Český Krumlov, on má podobnou atmosféru jako Malá Strana

1 0
možnosti
Foto

měla bych tu více favoritů, tak aspoň ke dvěma - krásné stromy v oblouku kolejí a pak... sakra, jak se jmenuje krásný strom před těmi parádními balkony?R^:-)

0 0
možnosti

:-) tak ty u kolejí to je v Letohradu a ta druhá fotka to je platan doufám, že si to dobře pamatuju v Montpellier, lemovaly celou ulici

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS