Diskuse

Jaro - probouzení se

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

No jasně jaro je prostě tady:-)

1 0
možnosti

Jito, a opět - je to nádhera ty Vaše fotky - až se tají dech. Je vyfotit...a vyfotit. Je cítít snad i ta vůně, a vidět, jak rostou.....Skvělé:-)R^

0 0
možnosti
JS

děkuju :-) .. i kdy jsem tady brblala, tolik jsem si dala záležet na grafický úpravě a nic z toho - všechno se narvalo na levou stranu... no jo, prý to tady je normal

1 0
možnosti
Foto

Jaro je vždycky našim zrozením.. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Probouzí se a to je fajn, díky Jíťo R^;-)

1 0
možnosti
JS

už aby to bylo úplně, i když prý byl a pořád ještě je březen nadnormálně teplý, tak mi to nějak nestačí:)

0 0
možnosti
Foto

R^ ten černobílý svislý porost :)

0 0
možnosti
JS

:-) koukám, že mi to hodilo fotky všechny doleva ač jsem se dělala s úpravou :(, ale už se mi blog aspoň netváří jako zrušený, jako minulý týden... no fotky sem budu dávat jen vyjímečně

1 0
možnosti