Jita Splítková

Radost z odpadků

21. 02. 2017 14:59:07
Ne, nezbláznila jsem se! Skutečně lze zabavit sebe, ale hlavně děti, hrou s odpadky. Nebledněte a neomdlévejte. Jedná se o obyčejný a všudy přítomný, ale čistý odpad.

Možná se vám taky přihodila nepříjemnost, zrovna taková jako mně. Jeden výrobce toaletního papíru dělá zaváděcí ruličky ve vodě rozpustné a jiní ne. Už je asi jasné, o jakou šlamastiku se jedná. Ano, mrštila jsem do WC mísy tu nerozpustnou.

Když jsem si na svoji roztržitost dostatečně zanadávala, říkám si jak se odreagovat? Což takhle najít k čemu by se daly ty papírové ruličky použít.

První použití je jasné – hračka pro vaše štěně. Můj Artuš z nich byl unešený.

Další použití těchto roliček je rovněž pro zábavu – tentokrát vás a dětí. Podívejte se, jak si s obyčejnou papírovou trubičkou mohou děti vyhrát, a co z nich lze vytvořit. Obrázky jsou doslova z celého světa a jistě na Netu najdete i další inspirace. Kdo si hraje nezlobí.

Z Japonska od Natsuyo Koizumiho jsou tyto chryzantémy

Hračky pro holky i kluky

̈jak na raketu se dočtete zde:http://increations.blogspot.cz/2009/11/space-rocket-from-toilet-paper-rolls.html

Sestrojení roličkového letadla tady: http://mollymoocrafts.com/toilet-roll-crafts-aeroplane/

Autor: Jita Splítková | karma: 16.11 | přečteno: 451 ×
Poslední články autora