Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jé ! To znám! No jasně přehlédl jsm "z knihy..." A při četbě o "balíku" mi došlo,

že musím objednat "balení" měkkých gum (se slonem,) na tužku! ;-)

0 0
možnosti

hehe :) a já si musím koupit tužky

1 0
možnosti
Foto

Ještě je tu řešení prach prostě ignorovat:-), člověk si na něj nakonec zvykne;-).

Ale kuličky by se mi líbily. Až je patentujete, doufám, že budou sbírat i psí chlupy.

2 0
možnosti
Foto

Tak to bych teď potřebovala ze všeho nejvíc! R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Autorko, zrušte si doma statickou elektřinu a gravitaci a máte po problému. Prach se tak nikde neusadí, protože bude volně létat vzduchem. Ten celkem snadno pochytáte tak, že necháte puštěný vysavač a hadici pověsíte nejlépe na lustr :-P

1 0
možnosti

jojo taky řešení ☺mělo by to velké plus - do takového bytu by nezavítala nevítaná návštěva... ono by do něj asi nezavítal nikdo :-)

1 0
možnosti
Foto

Zajimave.

Co se tyce prachu na nabytku, tak mne by se spis libilo, kdyby se nejak cistil vzduch, aby prach na nabytku ani nevznikal.

1 0
možnosti

to by taky nebylo špatný, ale byla by potřeba nějaká dokonalá okem neviditelná konstrukce třebas mřížka přes celý strop a stěny a také zajistit, aby to moc nefoukalo a nemělo to nešvary klimatizace...

a teď koukám na knihovnu a vidím, že už se nedá nic dělat musím zvednout tělo, vzít prachovku...☺

0 0
možnosti

No, a je to! Pár kuliček, a vyluxováno;-DR^ Skvělé!

0 0
možnosti

a teď kdyby se mi přihlásil výrobce! a ono už hmoty, které do sebe vstřebají třeba špíni existují... a i přiše dobré vůle i ta elektronika... takový můj velký sen, jako scifistky je opravdu inspirovat vynálezce ☺

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS