Diskuse

Opeřenci

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milé. R^ Já v zimě prosedím celé hodiny u krmítka. A často se mi tají dech nad tou krásou.

1 0
možnosti

Jito, tak to je moc milé povídání. A fotky opeřenců z výstavy nemáš?:-)

Já teď sleduji na webkamerách čápy, kolibříka, orla bělohlavého, orla mořského. A je to senzační.

0 0
možnosti

sledovat webovkou jak ptáky - tak třeba v zoo tygry nebo teď Nacional Geografik dává webivky po Africe... to je vždy supr - jediný šmírování co uznávám!:)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný článek! Zebřičky jsme kdysi taky měli. Původně jsme zakoupili dvě (párek) a do tří let jich bylo asi dvacet! Otec jim přes léto vystavěl voliéru na zahradě a nějak se to zvrhlo - úplná populační exploze!:-):-):-)

1 0
možnosti

tedy 20!! to je supr chovatelský úspěch, mě se nezdařilo a tak jsme se těšila

0 0
možnosti
Foto

R^Pánovi se pokus o vtip moc nevydařil, ale Vám článek ano. A ty fotky taky:-)

1 0
možnosti

děkuju:) to jsou moje zebřičky, bohužel odchov mláďat se nezdařil :(, vyklubala se,ale za pár hodin umřela - prý běžný jev

1 0
možnosti

Děkuju :) a já se zase těším na tvé zážitky ♥

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS