Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

hezký..R^R^R^. a já ale říkám, že škoda že přestrašně dlouhýýý..nerozdělený a my mohli být takoví trochu přinadržení na další:))). a tak ani nevím... snad jsem nepřehlédla... omluvakdyžtak... i ve starém Řecku bylo zvykem, že na návštěvu k bohatým kamarádům vodili hosté své synky a bylo ctí, když si kamarád vybral hocha jako společníka... ku získání společenských zvyků to brali rodiče, ale jasné bylo, že sex k tomu patří...

takže sto??? blahopřeju, Jitko,:-)... já jsem na ta čísla blogů jak divá:)))

1 0
možnosti

Řecko jsem vynechala - je dost známé a takhle to vyšlo na dost stránek - ale jsem si tím oslavila stovku :);-)

Radko, jestli jsi z Prahy - zítra mám křest knížky, tak přijď - pokud budeš mít zájem, dám sem info

1 0
možnosti

Zajímavé čtení. R^ Cestovatel Stingl píše velmi dobře, četl jsem od něj několik knih. Jinak k popisu praktik "mohavských alyha, kteří se pokoušeli předstírat falešné těhotenství tím, že si vyvolávali si uměle zácpu a poté „porodili mrtvý plod“, bych měl jeden dobře se hodící vtip:

Joska běží z lesa a křičí na všechny strany: "Já jsem porodil! Já jsem porodil! Má to ručičky a nožičky!". Kamarád se jde podívat do lesa, vrátí se a říká mu: "Ty blbče, vykadil ses na žábu!" (on to řekl trochu drsněji). :-)

0 0
možnosti

děkuju :-)

a tenhle neznám dobrej :-)))

0 0
možnosti

To chápu. (Doufám, že to uvidím na fotkách)

Z knihy být určitě nervózní být nemusíš. Podle úrovně blogů je to jasné. Snad sem kousek dáš, jak jsi psala.

0 0
možnosti

děkuju :-) jj už připravuju ukázky a musím napsat příhodu, když mi část knih přivezli domů

už fakt mizím, přeji ti hezký den - tady je slunečno

1 0
možnosti

Ježíš, to je dlouhý!!!!!!:-))))))

(to až večer)

2 0
možnosti

Diskuzi u článku o sexualitě otevíráme krásným dvojsmyslem ;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS