Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-)

a jojo Hatšepsovetka... tu mám ráda... záhadná... a jak píšete... asi spíš něco jako... budu mít víc respektu... no, nevíme:-)

0 0
možnosti

je to tak - faraon prostě musí mít fous... ono si ho na obličej přivazovali i faraoni chlapi, patřil prostě ke koruně ☺

1 0
možnosti

Já vám nedávno na procházce v lese potkal takovou nádhernou ženskou, a on to byl hajný... :-/

1 0
možnosti
Foto

Já mám vousy čisté. Denně si je myji.

0 0
možnosti

:-)) a Pavle, máš je tak hezké jako tady ty dámy?:) no z fotky vidím, že hezčí!!! a to jako fakt

0 0
možnosti
Foto

Nejslavnější vousatou ženou současnosti je Rakušan(ka) Conchita Wurst.

0 0
možnosti

a je to kluk jak buk (vice) :)

0 0
možnosti

Bylo zajímavé vědět, kam až sahá ochlupení ohanbí běžkyně Semenyové. :-)

1 0
možnosti

:-) asi ani ne, i když prý si varlata už nechala odoperovat... ☺

0 0
možnosti

žena vousatá - žena vášnivá ...

1 0
možnosti

To jsou tedy věci, Jito!:-)))))

Jestli to není případ té rakouské zpěvačky Cinchity Wurst, co říkají, že je gay.

Ale pěkný článek jsi napsala - se spoustou informací. Díky!:-)

0 0
možnosti

ahoj :) to z Rakouska je - jak to korektně říct... nic mě nenapadá... no, úchyl:) jsi ještě na chalupě, křest knížky mám ve středu 21.9.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS