Diskuse

Realita pirátské romantiky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, ať mě tu někteří sežerou... jeden vůbec z nejzajímavějších prázdninových blogů... R^V

superčlánek a mně ty palce prostě nestačíR^R^R^R^R^

1 0
možnosti
TJ

Pěkný článek, díky za něj. Jen si dovolím upozornit, že zmíněný herec je Johnny Depp, ne Johny Deep. Pokud někdo takový je, točí nejspíš jiný žánr.

0 0
možnosti
JS

:-) děkuju a dík za upozornění, už jsem opravila, ale asi se to hned neukáže.. njn jsem jen člověk :), knížky mi hlídají korektoři, a taky neuhlídají... teď mi vychází nová, tak jsem nervózní, aby nějaká chybka neutekla

0 0
možnosti
SB

Velice zajímavé.

Ale bohužel romantického pohledu na věc se u určitých lidí zbavit nelze.

Konec konců i náš Rumcajs v lese Řáholci byl sice smyšlená postava, nicméně jeho autor pan Václav Čtvrtek vůbec nezatajuje, že to byl loupežník, ale my se na něj díváme romanticky. Rovněž tak Luigi Vampa z Dumasovy knihy Hrabě Monte Cristo. A když už jsme u toho Dumase, tak i ti slavní mušketýři byli ve skutečnosti suroví opilci páchnoucí špínou, věčně zadlužení, protože neuměli udržet peníze, a nikoli ušlechtilí bojovníci za čest královny Anny Rakouské.

1 0
možnosti
JS

jo jo realita je občas hodně drsná a člověk ji občas nechce vidět a někdy to je - ta romantika takový lék na stres ... a Rumcajs - to byl náš dětský hrdina :)

0 0
možnosti