Diskuse

Prekérní situace

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DD

Ve višňovce nebyli zajíci ale králíci. Dnešní Evropská se jmenovala Leninova a za číslem 673 byl kopec. Scházeli se tam pejskaři z širokého okolí. Dnes je to zastavěno. Ale Vy jste asi mladá a prdlajs pamatujete.Hodně se to tam změnilo. Ve Vokovicích byla škola a ve Veleslavíně LŠU. Cestou tam a zpět lumpárny všeho druhu.

1 0
možnosti
DD

No tak to jsem (si) přebral. Ale dobře jste to vyhodnotila. V Praze jsem kdysi potkával muflony. V Kunraticích. U nás na Červeňáku zase králíky a koroptve.Ty jsem v dětství lovil vzduchovkou. Dnes, v Českém ráji, chráním své psy vlastním tělem před divočáky.

0 0
možnosti
JS

:) na Červeňáku jsem taky bydlela, jj ve višňovce tam bylo králíků a zajíců

0 0
možnosti
JS

díky :) a hezkej den, i když tady v Praze je podmračeno...

0 0
možnosti
DD

Jaká pravda? To jsem psal v těžké opilosti a teď nad tím kroutím hlavou.Nejspíš jsem se spletl a napsal komentář někam jinam. Ach jo. Budu muset asi zase něco napsat sám. Ale vypadá to jako DADA

0 0
možnosti
JS

:-)) no přiznám se - otevřu komenty , čučím na to jak bacil do lékárny a říkám si - ten chlap je vožralej, ale je to pejskař, milej člověk, tak něco mile plknu taky... on si to přebere :)

0 0
možnosti
DD

No jste na tom dobře. Koho chcete , ten Vás má.Ostatní Vás zajímat nemusejí.Takhle znám svou ženu. Smrt se nás nedotýká. Přeju všem.

0 0
možnosti
JS

to je pravda... jen člověka občas rozladí, že neco prostě nemůže ovlivnit...

hezký večer a i vašim Kavalírům :)

0 0
možnosti