Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, četlo se to jedním dechem! Měj se R^;-)

0 0
možnosti
JS
Foto

Jitko, dlouho jsem nic tak dobrého v tomhle žánru nečetlaR^R^R^ doopravdy hooodně dobrý, řeknu,:-)

Mě tohle baví a baví mě i náměty lidí v soutěži nejkratší sci.fi, ale to je vedlejší.... kdyby to nemělo tenhle skvělý náboj, připomnelo by to trochu, jak chtěli po Brunelleschim ve Florencii, aby dokázal vysvětlit své tvrzení , že lze sklenout kupoli bez lešení... vyvedli ho jako blázna, za rok ho pozvali a on jim řekl ...protože to jde, proto ... když viděl , s jakou omezeností má tu čest... apsoń to tak píše Jan Vladislav.:-) krásný víkend.... já právě přečetla skvělou povídku

0 0
možnosti
JS

Radko, díky :) tak milá slova, až jsem úplně na rozpacích. Přeji ti moc hezkou neděli

1 0
možnosti
Foto

Za toto a tak nějak celkovou nepoučitelnost lidstva VámR^R^

1 0
možnosti

Jito, tak přesto, že to není můj oblíbený žánr, moc se mi to líbiloR^

(tak už chybí jen zpěv, a hra na nějaký nástroj - tak jak? Pletu se?):-)

0 0
možnosti
JS

Ahoj :) a děkuju

a k muzice, tak to tě zklamu - je to moje inspirace,ale já tetřev hlušec:), ale o muzice jsem toho taky dost napsala - recenze a tak

0 0
možnosti
Foto

R^ Ano. JE TO V HLAVĚ8-oTedy, jak v které. Pokud jí její nositel nemá toliko k tomu, aby mu nepršelo do krku;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS