Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaše vlastní? Jsou nádherné!!!R^ Gratuluju!

Já mám jen jednu, ale je to ta nejvděčnější květina, jaká se mnou kdy žila.

0 0
možnosti

Zdravím Vás, Dano, ano všechny mám doma a ještě víc, jen mě už nebavilo sem ládovat fotky, takhle jich je asi dost:)

jinak myslela jsem na Vás, tady je volně ke stažení aktualní knížka o gravitačních vlnách - možná, že se vám to bude hodit. možná ne, ale prostě info vám sem dávám :) http://discovermagazine.com/rapid/2016/02/a-century-of-gravitational-waves

0 0
možnosti

Tedy Jito, je to vůbec možné mít tolik krásy najednou? Neuvěřitelné!R^R^R^ a díky! Úžasné fotky!

0 0
možnosti

děkuju :) obyčejně mi kvete tak sedm , osm najednou, ale taky mi některé po letech odumřely... teď se těším, že si na výstavě v Troji zas nějaké koupím

1 0
možnosti
Foto

Tak to klobouk dolů! R^ Mně se tyto krasavice vůbec nedaří:-/

0 0
možnosti

ono jsou to vrtkavé krásky, můj sen je Paphiopedilum - pantoflíček, ale v bytě mu nedám tu vlhkost, i když všude píší, že je to ta nej do bytu a naopak, že Cymbidium absolutně ne a ta mi kvete :) ani nevím, jestli jsem ji sem dala

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS