Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásný blog. Připomněl mi jak středoškoláci proti sborovně učitelek postavili sněhuláka s ženskými rysy ( poprsí, boky - žádné vulgarity), další vtipné detaily jsem už zapomněl.

Ale prolétl jsem odkaz na saudskoarabskou fatwu. Termín větrný mlýn jsem tam nezaregistroval. Klerik zakázal u figur lidí a zvířat tvarované obličeje. Dovolil postavy "strašák do zelí" a "na silnici se pracuje". To samé platí pro perníkové či jiné pečené figurky. Přesně podle islámského příkazu.

0 0
možnosti

děkuju :)

zhýralý větrný mlýn - to není z článku, to je můj termín k té absurdnosti

0 0
možnosti
Foto

usmívám se tu, díky:-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS