Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

V hlavní roli vnady

Také se vám zcela normálně dějí humorné až bláznivé příběhy a to kdekoliv a kdykoliv? No a pokud máte ta správná prsa…

 

 Směje se na mě nějaký pán na zastávce tramvaje. Ano, už jsem ho potkala...

 

 Bylo před Vánoci a i já jsem procházela obchody. Jen tak pro zajímavost jsem se šla podívat na nějaké dámské hadříky.

 Chodím mezi věšáky, dívám se na šaty. Přichází muž.

 „Jé vy máte prsa! A ty co potřebuju!“ Radostně zahlaholí a ztuhne.

 Polkla jsem a chvíli koukám. Buďto to je nějaký šílený úchyl anebo zoufalý nakupující.

 „Pán chce koupit šaty pro snoubenku a akorát vy prý máte její postavu.“ Dává věci na pravou míru rychle přiběhnuvší prodavačka. A já jsem uklidněna, že pán není šílený úchyl jen ta druhá varianta a to nakupující zoufalec.

 Muž středních let je celý rudý a otírá si zpocené čelo kapesníkem.

 „Velmi se omlouvám, velmi se omlouvám,“ neustále opakuje, až to připomíná lkaní plaček.

 Prodavačka ho ocenila jako nepoužitelného k dalšímu vyjednávání a vysvětlila mi, co by potřebovali.

 Ano, to co jsem tušila, to chtěli.

 Prostě si vyzkoušet nějaké šaty.

 „Máte ty rozměry?“ Houkla na muže. Ten poslušně z kapsy vyndal lístek a bojácně mi ho podává. „Já se omlouvám,“ šeptl.

 Koukám na čísla – ano, má postava.

 „Prosím vás, byla byste tak moc laskavá a vyzkoušela si tyhle šaty. Chci to jako dárek pro moji snoubenku a vím, že koupit nesprávné, by nebyl dárek, ale má noční můra.“ Rozpovídal se.

 Usměju se na muže: „Ukažte ty šaty.“ A hned mi je jasné, že do nich své poprsí nenasunu. Vytahuji z kabelky svinovací metr a názorně demonstruji, že šaty, co mají přes hrudník šíři osmdesát, se na hrudník 112 prostě nenarvou. Výrobci šatů, co na krámku měli, nepočítali s tím, že dámy nejsou jen ploché.

 Pán hned pochopil a posmutněl.

 „Nezlobte se, kupovat ženský šaty, to je skoro hloupost. Dole mají krásné a vkusné a originální náhrdelníky. Spíš to ji kupte.“ Radím nešťastnému pánovi.

 „Myslíte?“ Ožil.

 „Myslím.“

 „A kde je mají, prosím ukážete mi je. A není to nějaký laciný cajk?“

 Zavedla jsem pána k šperkům a ukázala mu náhrdelník, na který jsem tam už několik měsíců slintala, ale přeci jen sedm tisíc se mi zdálo moc.

 Muž středních let doslova povyskočil a hnal se ten šperk koupit.

 

 A teď se na mě ten pán směje. Přišel ke mně. „Moc vám děkuju za radu a čas, co jste mi věnovala. Náhrdelník měl tak veliký úspěch. Tomu bych nikdy nevěřil.“

 Nebyl to mladík a stejně nezná ženy.

 

 

 Jen bych ještě chtěla poznamenat. Ne, nenosím kovový svinovací metr normálně v kabelce ani šupléru, či jiná měřidla, ten den jsem šla kupovat dárky a jak jinak změřit jestli mikina pro muže bude mít dobrý rozměr?

Autor: Jita Splítková | čtvrtek 11.2.2016 14:12 | karma článku: 21,46 | přečteno: 1090x
  • Další články autora

Jita Splítková

Mariánský sloup jako zdvižený prostředníček

Tak to tu opět máme – snahy o obnovení sloupu hanby. Kdo soudný by chtěl mít v centru svého hlavního města symbol ponížení, zastrašování, utlačování, okradení, poněmčování - ale i kolaborace a lokajství? Proč neobnovovat?

17.6.2019 v 14:58 | Karma: 34,04 | Přečteno: 1703x | Společnost

Jita Splítková

Piráti, TOP09 a STAN - prostě příklad marasmu politických stran

Taková malá studie proč je politika fuj, ale proč se jí nevyhneme a o populismu stran, co křičí o populismu jiných a o nemoci naší doby – korektnosti a té jediné pravé povolené pravdě.

22.5.2019 v 9:20 | Karma: 35,64 | Přečteno: 1861x | Společnost

Jita Splítková

Katedrála a její zničení pro budoucnost

Na základě analýzy stavů věcí a faktů dedukuji, že požár Notre Dame s opravdu velkou pravděpodobností není náhoda. V článku vám tuto svoji myšlenku objasním zeširoka a z mnoha úhlů.

18.4.2019 v 16:01 | Karma: 38,52 | Přečteno: 2053x | Společnost

Jita Splítková

Nechci na západ ani na východ

Na východ, na východ, na východ... Křičelo se v minulém století. Přišel převrat a následovalo: Na západ, na západ, na západ...

21.3.2019 v 10:10 | Karma: 32,00 | Přečteno: 802x | Společnost

Jita Splítková

Tajní agenti a jejich sex mise a zmizelý novinář Peter Sweden.

Dějí se divné věci v životě, dějí se divné věci na Netu a na sociálních sítích. Všimli jste si, že zmizel novinář Peter Sweden?

19.3.2019 v 9:51 | Karma: 20,82 | Přečteno: 611x | Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Polská romantika na palubě letadla. Pilot požádal letušku o ruku

24. dubna 2024  18:17

O pořádnou dávku romantiky se postaral polský pilot, který požádal o ruku svou přítelkyni letušku...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:46

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 17:22

Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

Velvyslanectví Thajského království
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant

Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat: 34 310 - 39 458 Kč

  • Počet článků 190
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 708x
Literátka, výtvarnice, fotografka, básnířka, popularizátorka vědy a techniky. Vyšly jí čtyři knihy - Mýty v zrcadle vědy a fantazie, Po stopách tajemných umělců a záhadných pokladů, Na konci kolejí, Pronajmu svět Zn. Virtuální. Měla řadu samostatných výstav po celé ČR. Od roku 1997 vydávala na Netu různé e-ziny zaměřené na sci-fi, techniku a vědu. Zelós (1997-2000), Universum (2000 - 2004), Futurologie (2003 -2009). V letech 2000- 2004 pracovala pro e-zin Neviditelný pes. Do roku 2010 publikovala vědecko-populární články snad ve všech seriózních novinách a časopisech. V současné době se převážně věnuje psaní beletrie a to sci-fi, focení a digitální grafice.

http://sciafant.blogspot.cz/

http://vasagita.blogspot.cz/