Feminismus hrobař žen aneb uráží vás nahotinky ?

Jsou současné feministky hrobařky žen a jdou proti jejich zájmům? Uráží vás nahota či prsatá děva v reklamě a fandíte zbytečné anticeně -  Sexistické prasátečko? A zač dnes vlastně bojuje feminismus a proč tak miluje Islám?
Piero di Cosimo, kolem 1480

 

 

Místo úvodu si dovolím dát malou legrácku  - ukázku ze začátku mé novely Děvky se maj

Pandora se sotva vleče centrem města. Když vycházela z domova, byla zima, navlékla na sebe teplé šaty s rolákem a teď, když vyšlo sluníčko, je jí vedro.

Před ní jdou dvě mladé a elegantní ženy v letních šatech. Jedna vede za ruku asi pětiletou holčičku.

„Řekni tetě, jakou básničku ses naučila,“ nutí matka dceru do řeči. Ta mlčí. Zaujala ji totiž dívka, která je předešla. Byla to taková ta klasická štíhlá prsatá blondýna v opravdu mini šatech. Co chybělo látky, nahrazovaly podpatky jejích bot. Holčička na ní mohla oči nechat.

„A nezazpíváš tetě tedy tu novou písničku?“ Dítě nevnímá.

Prsatka asi nějak špatně došlápla a zavrávorala. Její ruce našly oporu ve stařeně jdoucí proti ní. Blondýně tak nechtěně poskytla pomoc, ale sama se skácela na zem.

„Taková obyčejná děvka! Ani se to neomluví! Děvka jedna!“ křičí sražená žena ze země směrem za odcházející. Ta se najednou zastavila.

Ne, nebylo to z důvodu svědomí. Jen z kabelky vytáhla klíčky od kabrioletu. Nastoupila do zářivě červeného vozu a odjela.

Holčička vše pozorně sledovala. „A řekni tetě, čímpak bys chtěla být?“ nevzdává konverzaci matka.

Dcera se na ni konečně podívala: „No, já bych chtěla být děvka.“ „Cože?“ Vydechla matka.

„Chci být jako ta krásná paní děvka. Děvky se maj!“

http://sciafant.blogspot.cz/2016/09/predstaveni-knihy-pronajmu-svet-zn.html

- - -

 

když se chce všechno jde - Miss Elinor Blevins", 1915

 

Žádný ismus, či náboženská víra nebyly uvedeny do lidské společnosti s cílem pomoci. Všechny ismy a náboženské víry slouží ke kolektivnímu přežití určité neproduktivní části společnosti či society. Slouží k potlačení individuality jedince a jeho směřování do stáda, které pracuje na vynálezce ismů a víry. Jsou to prostě špatné lidské vynálezy.

Feminismus se rovněž pouze tváří, že chce osvobodit a zrovnoprávnit ženu. Je to jeden z kavárenských ismů, který chce existovat sám o sobě a pro sebe, mít moc a otravovat ovzduší ve společnosti.

Samozřejmě, že určité plusy se najdou všude, tak i v historii feminismu. Ano, ve svých začátcích měl opodstatnění a skutečně bojoval za práva žen. Viz několik dokumentárních dobových fotografií.

 

Susan B Anthony v roce 1872 byla zbita a zatčena - co udělala? Šla se zaregistrovat k volbám. Ženy neměly volební právo.

 

 

 

aktivistka Annie Lumpkins v roce 1961 na turné za volební práva žen

 

V dnešní době feminismus pohřbil opravdové ženství, to co pro ženu v minulých stoletích vybojoval je zapomenuto a stal se pouhou trapnou karikaturou toho, co znamenal. Nezajímá ho konkrétní pomoc třeba ženám nad padesátku, které těžko hledají pracovní místo, nezajímají ho samoživitelky. Lhostejným ho nechává ženská obřízka, muslimské dětské nevěsty, kamenování či porušování lidských práv žen v Islámských zemích a komunitách. Snaží se je feminismus řešit? Bojuje za ty ženy? Ne, ale bohužel se dal na cestu sexismu a tím znevažuje opravdovou nerovnoprávnost, nespravedlnost, útisk a předchozí smysluplný zápas žen za svá lidská práva …

Takže jediné proti čemu feminismus dnes bojuje je nějaký jimi vymyšlený sexismus bílého muže a ještě se halasně staví za náboženský symbol podřadnosti ženy – burku, hidžáb a další tři pro ženy nucené pokrývky hlavy. Místo aby stál na straně žen, co bojují za svoji možnost chodit prostovlasé a být pokládány za plnoprávné lidi, stojí na straně velmi silně protiženského Islámu. Podporují ho a muslimským mužům odpouští vše, co na ženách páchají a omlouvají zvěrstva kulturou, vírou, tradicí. Pokud by se někdo ozval na obranu žen u muslimů a proti mnohdy až zvířeckým praktikám vůči nim, spustí feministické ženštiny i mužíčci takový jekot o nekorektnosti a žádají hlavu opovážlivcovu, že si jít s nimi do sporu, každý dvakrát rozmyslí.  Je to pro mne nepochopitelné a chování feministek mi připadá stejné, jako kdyby sám pes přinesl úchylnému sadistovi obojek a železnou hůl. Pokud by se feministky takto chovaly v minulých stoletích, ještě by neexistovalo ani volební právo žen.  Čili feministky dnes již nebojují za práva žen, ale naopak proti opravdovým ženám a pokroku pro ně. Staly se onou pověstnou ropuchou na prameni. Proč? Přiznám se, je mi to velikou záhadou, proč potírají těmito veřejně proklamovanými sympatiemi ke zlu, to co o právech žen veřejně hlásají. Spíše je pochopitelný kvantový počítač, než chování feministek. Na mysl mi přichází různé divoké teorie.  Mají snad feministky s muslimy stejný cíl zotročit ženy? Chtěly by nastolit autoritativní diktaturu a z tohoto důvodu obdivují  misogynní, nekompromisní k jiným názorům, krvežíznivé náboženství nelásky? Nebo jsou to prostě jen hloupé ženské sloužící nějakému muslimskému rádoby demiurgovi, o kterém třeba ani netuší? Třetí možnost je ta stará a obligátní – za peníze v Praze dům a natož feministka.

 

 O tomto paradoxním jevu – obdiv a láska feministek k Islámu, hovoří novinář Erza Levanti s bojovnicí za ženská práva v islámu Raheel Razou, která vysvětluje, jak feministky a politická korektnost, kterou s rádoby levicí hystericky hlídají, nahrává teroristům a brzdí posun Islámu k modernizaci a zrovnoprávnění žen. Doslova říká: "islamofobie" je ve skutečnosti "průmysl" vynalezený islamisty k útoku na Západ.

 

v roce 1983 ženy v Pakistánu pálí synonimum podřadnosti - své šátky

Sexismem - bojem proti mužskému sexuálnímu harašení, dovedeném ad absurdum se feminismus dokonale zesměšnil. Zajisté není nic pěkného a příjemného na "chlíváctví", jenže takových jedinců je menšina a o ně vlastně tady nejde. Na tomto poli se totiž nebojuje proti nerovnoprávnosti, či společensky neúnosným hulvátům a tyranům. Na tomto bojišti je vyhlášená válka obdivu, flirtu, normální lásce mezi ženou a mužem a ženskému tělu. Ano, feministky nenávidí ženskou nahotu, ač se samy velmi rády obnažují a souloží na veřejnosti – jako uctívané feministky ze skupiny Pussy Riot aneb Vzbouřené kundy. Ano, je jedno v jakém jazyce jejich název napíšete, vždy je to vulgární. http://slimpics.com/pics/233/pussy-riot-pregnant-sex.jpg

 

 

 

Dalším dokladem nenávisti vůči ženskému tělu mohou být protesty feministek proti focení nahých modelek. Davy dívek sní o kariéře modelky, je to jejich věc i to jak se nechají pro kariéru a peníze vyfotit. Je to pracovní smlouva mezi suverénní ženou a mužem, a to zřejmě feministkám vadí. Chtějí být jediným arbitrem, co je v životě správné a chtějí zasahovat do života všech žen a ovládat je tak. Neliší se v touze po moci od žádných ismů a věr.

Čerstvá událost feministek „na obranu žen“, co se odehrává přímo u nás je jejich anticena Sexistické prasátečko. Boj proti tělu nezná slitování, nezná nadsázku a malý šprým, za vším vidí "hanebnost a tyranii pyje". Nechtějí přiznat, že i reklamy s nahotou mohou být vkusné, vtipné, legrační a nakonec jsou věcí agentury a modelky a třeba nějaké té reklamní komise, ne jejich. Kdyby ty naštvané ženy a zženštilý feministi hodnotily uměleckou úroveň všech reklam nebo poukazovaly na to, že mnoho reklam je lživých, zavádějících anebo zesměšňujících muže či dokonce z mužů dělajících úplné idioty- viz reklamy na prací a mycí prostředky nebo kosmetiku, ale to oni ne, oni jen křičí, že sexismus! A že ženská práva jsou lidská práva – a tím myslí zakázat ženskou nahotu a reklamy se „spoře odětými ženami“, ale ne boj proti  skutečnému útlaku žen v Islámu, kde žena je podle tohoto náboženství něco podřadného, sloužícího pouze svému pánu – mužovi. Či za všechny utlačované a znásilňované ženy a vražděné  - třeba ani v Indii nemají ženy na růžích ustláno. To skutečné utrpení žen, jak už jsem psala, feministky – bojovnice za ženská práva nezajímá, ba - dá se říct, podporují jej. Ještě tak jsou ochotné bojovat za kvóty žen v politice, managmentu – což je ve svém důsledku pro schopné ženy nedůstojné a ponižující – úplná medvědí služba, ale zapadá to do politiky feminismu, čím pro ženy hůř, tím pro nás líp.

 

 

 

 

Ne, nikoho normálního nemůže urážet pohled na nahé tělo, ať už ženy či muže - takový přeci jsme, je to přírodní. Některá krásná těla u těch méně šťastných mohou vzbuzovat závist, ale odpor? Dá se říci, že tento feminismus, hlavně americký, už zdárně vykonal zkázu v myšlení některých žen (i mužů) a přitom se v prvopočátcích tohoto hnutí americké feministky velmi zasloužily o rozšíření povědomí společenské a lidské rovnoprávnosti mezi ženami i muži, a všichni si začali uvědomovat, že není nic přirozeného, aby civilizovaný i vzdělaný muž neomezeně vládl ženě. Nyní rovnoprávnost tedy už nehledají ve stejné možnosti uplatnění, v pracovním nasazení, společenských právech, ale v úplném smazání rozdílů pohlaví. Ve skutečnosti nejde o svrhnutí patriarchátu a nastolení matriarchátu, jak si to naivně někteří představují. To by bylo příliš jednoduché. Jde o nastolení bezpohlavnosti a tabuizování lidského těla jako normálního sexuálního objektu, jde o sešablonování a popření heterosexuální lásky (lesbickou a gaye feminismus toleruje).

Ano, feminismus je bojem proti patriarchátu a hrobařem ženství. Ale to by patriarchát musel být historicky podmíněný, a tedy historicky měnitelný společenský řád. Takové společenské řády padají a nové se nastolují přirozeným vývojem či revolucí.

Ovšem kdyby byl patriarchát pouze produktem mužské pohlavnosti, tak ho změnit prostě nelze, protože by to bylo něco daného samotnou zákonitostí přírody. V tom nemá feminismus nějak jasno. Zaměňuje patriarchální právní systém za sexualitu - mužskou - samozřejmě a tím pádem je odsouzen ke svému vlastnímu zesměšnění, protože příčiny hledá tam, kde nejsou.

Patriarchát je označován za agresivní jen díky přirozené agresivitě mužů a je odvozován od jejich sexuality, ne od jeho historických pramenů. A to je velká chyba, která se současnému feminismu vymstí. To by totiž vedlo k zcela chybnému závěru, že ženino podřízené postavení je dané od přírody a je predestinováno jejími fyzickými pohlavními atributy. Což tak rovněž není.

 

Nelze naříkat nad tím, že se jedinec narodí jako žena, je to neměnný fakt, který je nutno přijmout a nad kterým ani nikdo normální nepřemýšlí. Dalším faktem je, že žena a muž jsou rozdílní nejenom po fyzické stránce a pohlavní, ale například i jejich mozek je odlišný - ani jednoho pohlaví není lepší nebo horší, jen je jiné a v neposlední řadě - žena rodí děti, což její osud dosti predestinuje.

Špičkové technologie dokončí evolučního vývoj postavení ženy ve společnosti i bez škůdců a nenávistníků. Díky tomuto výrobnímu způsobu, dále právu na dědictví a osobnímu vlastnictví a úloze rodiny jen na bázi duchovní a intelektuální se změní postavení ženy. Žádnou revolucí, ale postupnými historicky neodvratnými změnami. Z těchto důvodů vidím ve feminismu pouze kuloárové občas poněkud pošetilé hnutí, ovšem velmi škodící atmosféře ve společnosti a pokroku. Je to hnutí, které by své síly mělo zaměřovat na řešení skutečných současných ženských problémů a ne se ztrapňovat v boji proti chiméře s pyjem zvané muž. Ono se musí změnit nejenom výrobní způsob, postoje mužů a jejich pohled na úspěšnou ženu, musí se zrevidovat a zmodernizovat Islám a sekularizovat islámské země, ale musí se změnit i postoje žen.

Ano, ženy samé byly a jsou brzdou a překážkou ke svému zrovnoprávnění.  Například je známá pravda, že ženy nesnesou ženu na vedoucí pozici, ženu jako šéfa spíše přijme muž, ale žena skoro nikdy.

Z druhé strany žena šéfka (a třeba i sama matka) nepochopí, že podřízená musí odejít dříve z práce s dítětem k lékaři a pokud se má šéfka rozhodovat koho přijmout do zaměstnání ve většině případů volí muže. Něco jako ženská kolegialita je vzácným jevem a feministky jsou toho důkazem.

 

 

Autor: Jita Splítková | úterý 11.10.2016 14:00 | karma článku: 42,69 | přečteno: 6166x
  • Další články autora

Jita Splítková

Nechci na západ ani na východ

21.3.2019 v 10:10 | Karma: 32,00

Jita Splítková

Ó ta slova!

16.10.2018 v 14:47 | Karma: 15,37

Jita Splítková

Bouře ve sklenici vody nebo?

20.9.2018 v 18:46 | Karma: 26,48

Jita Splítková

Ženštiny ženám

11.9.2018 v 14:33 | Karma: 31,87

Jita Splítková

Udávají, tedy jsou

10.9.2018 v 9:47 | Karma: 32,11

Jita Splítková

Tragikomický hrdina Babčenko.

5.6.2018 v 13:07 | Karma: 22,98

Jita Splítková

Něco tady smrdí

3.3.2018 v 18:12 | Karma: 43,73

Jita Splítková

Hledala počítačové brouky

25.2.2018 v 10:15 | Karma: 15,91
  • Počet článků 190
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 708x
Literátka, výtvarnice, fotografka, básnířka, popularizátorka vědy a techniky. Vyšly jí čtyři knihy - Mýty v zrcadle vědy a fantazie, Po stopách tajemných umělců a záhadných pokladů, Na konci kolejí, Pronajmu svět Zn. Virtuální. Měla řadu samostatných výstav po celé ČR. Od roku 1997 vydávala na Netu různé e-ziny zaměřené na sci-fi, techniku a vědu. Zelós (1997-2000), Universum (2000 - 2004), Futurologie (2003 -2009). V letech 2000- 2004 pracovala pro e-zin Neviditelný pes. Do roku 2010 publikovala vědecko-populární články snad ve všech seriózních novinách a časopisech. V současné době se převážně věnuje psaní beletrie a to sci-fi, focení a digitální grafice.

http://sciafant.blogspot.cz/

http://vasagita.blogspot.cz/